Login: Dan Walki: 0 Zwycięstwa: 0 Remisy: 0 Porażki: 0
Portfel:4270zł Domena: Pyrus,Darkus
Bakugany: Lumino Dragonoid (1000) Helix Dragonoid (900) Apollonir (500) Helios MK2 (800) Alpha Hydranoid (600) Exedra (500) Linehalt (900) Hades (600) Infinity Helios (1500) Midnight Spyro (1600) Karty SuperMocy: Maxymalny Smok Anty Maxymalny Smok Farbas Kostka Zagłady Lumino Dragonoid: ■Cross Fire: Dodaje 300G Lumino Dragonoidowi. ■Particle Wave (Lumino Wave): Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 500G z przeciwnika do Lumino Dragonoida. ■Cross Barnum: Dodaje 500G na Lumino Dragonoid. ■Lumino Barnum: Zabiera 500G przeciwnikowi. ■Lumino Reflector: Anuluje supermoce przeciwnika i kartę otwarcia, oraz przenosi 200G z przeciwnika do Lumino Dragonoida. ■Blaze Hummer(Lumino Hummer): Anuluje supermoc przeciwnika i dodaje 500G Lumino Dragonoidowi. ■Blaze Barnum: Anuluje supermoc przeciwnika i przenosi 400G od niego do Lumino Dragonoida. Helios MK2: ■Kwazar Wybuchu: Przywraca początkowy poziom mocy przeciwnika, i daje 300 punktów mocy Heliosowi MK2. ■Działo mocy Chaosu: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. ■Działo wzrostu Chaosu : Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. ■Smocza Pięść: Dodaje 600 punktów mocy Heliosowi MK2. ■Działo Zaćmienia: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. ■FARBAS EM: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Heliosowi MK2 i jeśli ma mniejszy poziom mocy od przeciwnika to wyrównuje poziomy mocy. ■FARBAS RX: Anuluje kartę otwarcia, i anuluje wszystkie supermoce które zostały aktywowane. ■FARBAS D2: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika, anuluje supermoce przeciwnika, i staje się odporny na wszystkie umiejętności, które są aktywne w tym czasie. ■Działo Raganroka (Laguna Rock Cannon/Rang Rock Cannon/Quanark Cannon): Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. ■Chaos Hyper Cannon: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, i przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. ■Tarcza Czeluści: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do wybranego bakugana. ■Pulsing Twister: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi. ■Discharger: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2. ■Exceed Charger: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika. Helix Dragonoid: ■Iglica Smoka: Anuluje supermoce przeciwnika ■Tornado Firimu: Anuluje Kartę Otwarcia, i przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida. ■Galaktyczny Smok: Dodaje 500G Helix Dragonoidowi. ■Hiper Helix Tarcza (Hyper Helix Tarcza) : Helix Dragonoid zyskuje tyle samo G Power co przeciwnik: Anuluje supermoce przeciwnika. ■Płonący Reflektor: Anuluje Supermoce przeciwnika ■Wirująca Ściana: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 500G z przeciwnika do Helix Dragonoida. ■Palanga Smoka Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 300G z przeciwnika do Helix Dragonoida. ■Strike Tornado (Strzelające Tornado): Przenosi 400G z przeciwnika do Helix Dragonoida. Apollonir: Maxymalny Pyrus: Dodaje 200 punktów mocy do Apollonira. Neo Valute: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby Apollonira. Redukcja Saiam: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0. Siła Rozproszenia: Zmniejsza poziom wszystkich Bakuganów do ich bazowej liczby. Duma Smoka: Wszystkie dodatnie punkty mocy, pochodzące z kart supermocy i otwarcia, przejmuje Apollonir. Explosia Nieskończoności: Dodaje 1200 punktów mocy do Apollonira. Maksymalna Rewolucja: Dodaje 1800 punktów mocy do Apollonira. Nowa Zbroja: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy. Linehalt: Bolting Vibra (Hanty Vibra): Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera mu 300 punktów mocy. Dispel Closer: Zabiera bonus z supermocy przeciwnika. Darkness Blizzard: Anuluje supermoce przeciwnika. Dark Saber: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. Razen Breaker (Shock Breaker): Dodaje 400 punktów mocy Linehaltowi. Ice Crasher: Anuluje kartę otwarcia. Dark Javelin: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Linehalta. Gigarth Ray: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. Syntezy Supermocy Twist Bow (Boomerang Bow): Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. Exedra: Nebulous Hammer: Zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi Graviton Wizard: Zabiera 80 punktów mocy przeciwnikowi Dark Breath: Anuluje kartę otwarcia i zabiera 80 punktów mocy przeciwnikowi. Evil Beam: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Exedry. Demon Smash: Dodaje 200 punktów mocy Exedrze. Missle Digger: Zabiera 150 punktów mocy przeciwnikowi. Finale Fireworks: Dodaje 250 punktów mocy Exedrze i anuluje Kartę Otwarcia oraz supermoce przeciwnika. Hades: Smuga pozoru: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. Trójząb Fazy: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. Działo Armatnie: Dodaje 900 punktów mocy do Hadesa. Pełny Wybuch: Dodaje 1000 punktów mocy do Hadesa. Karty Hadesa w formie Alpha Hydranoida Atak Światła Chaosu: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 100 punktów mocy Hadesowi. Siła Znisczenia: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0. Trójząb Zniszczenia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Hadesa. Midnight Spyro Explozia Ciemności: Przenosi 900 pkt z przeciwnika do spyro Explozia Płomienia: Dodaje 2300 pkt do spyro Midnight Legenda: Przenosi Wszystkie Dodatnie Punkty przeciwnika Przechodzą do spyro Piła Zniszczenia: Anuluje supermoce przeciwnika i nie pozwala ich dalej używać ________________________________________________________________________________________ Blokada: blokuje supermoc przeciwnika super aktywacja: blokuje supermoce i zatrzymuje przeciwnika Karty Otwarcia: Reaktor Pyrusa
|