karta dla Darkusa
FarbasXM-dodaje 1000g, dezaktywuje spm.
Kwazar Wybuchu: Przywraca początkowy poziom mocy przeciwnika, i dodaje 300 punktów mocy Heliosowi MK2.
Działo mocy Chaosu: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
Działo wzrostu Chaosu : Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
Smocza Pięść: Dodaje 600 punktów mocy Heliosowi MK2.
Działo Zaćmienia: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
FARBAS EM: Naprawia wszystkie szkody wyrządzone Heliosowi MK2 i jeśli ma mniejszy poziom mocy od przeciwnika to wyrównuje poziomy mocy.
FARBAS RX: Anuluje kartę otwarcia, i anuluje wszystkie supermoce które zostały aktywowane.
FARBAS D2: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika, anuluje supermoce przeciwnika, i staje się odporny na wszystkie umiejętności, które są aktywne w tym czasie.
Działo Raganroka (Laguna Rock Cannon/Rang Rock Cannon/Quanark Cannon): Przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
Hiper Działo Chaosu: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, i przenosi 600 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
Tarcza Czeluści: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do wybranego bakugana.
Wirujący Impuls: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.
Wyładowanie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Heliosa MK2.
Przeładowanie: Wyrównuje poziom mocy Heliosa MK2 z poziomem mocy przeciwnika.
Offline